Voor cliënten 

Cliëntenraad

 

Het is belangrijk dat cliënten (en mensen uit hun directe netwerk) kunnen meepraten en meedenken over wat er in de organisatie gebeurt. Dat heet medezeggenschap. Daarom is er de cliëntenraad. Dat is een groep cliënten die praat namens alle cliënten met een lid van het managementteam en begeleiders uit de zorg.  Ben jij bij ons in zorg en wil je meepraten?
Download hier de folder

 

Aanmelden kan bij
Jouw begeleider

Klacht melden intern

 

Als je als cliënt een klacht hebt over de zorg die wij leveren dan horen wij dat graag persoonlijk, meld dit dus altijd eerst bij jouw begeleider. Mocht dit niets oplossen, dan kan je contact opnemen met de klachtenfunctionaris. Een klachtenfunctionaris neemt de klacht in behandeling en hoort zowel klager alsmede aangeklaagde aan en biedt bijstand en advies aan de beide partijen. Het gesprek tussen jou en de klachtenfunctionaris kan één op één zijn of je kan iemand meenemen. Je klacht wordt altijd vertrouwelijk behandeld.

Download hier het klachtenformulier in om mee te zenden naar de klachtenfunctionaris. 
Download hier de klachtenprocedure voor inzicht over de afhandeling. 
 
 

klachtenfunctionaris@bzmn.nl 

Klacht melden extern 

 

Ongeacht de reden kunt u zich niet goed of niet prettig behandeld voelen. Erisietsmisgegaan.nl helpt u graag met het oplossen van het probleem. In hun klachtenregeling is stap voor stap beschreven wat zij kunnen doen en wat zij bij een klacht voor u kunnen betekenen. Het doel is om de onvrede weg te nemen en het vertrouwen wederzijds te herstellen.

Mocht u er nu toch niet uitkomen, dan faciliteren zij een geschillencommissie die zich over de melding zal buigen en hierover een beslissing zal nemen. Deze geschillencommissie is erkend en voldoet aan de eisen van de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz).

Contact opnemen kan via erisietsmisgegaan.nl of via de button ->

 

erisietsmisgegaan

Cliëntvertrouwenspersoon

 

Is er een kwestie over de zorg waar je na contact met de klachtenfunctionaris nog niet tevreden over bent? Dan is het mogelijk om contact op te nemen met de onafhankelijke cliëntvertrouwenspersoon van een externe organisatie. De klachtenfunctionaris van Bijzondere Zorg Midden-Nederland kan je alles vertellen over hoe je een klacht indient bij de cliëntvertrouwenspersoon. 

Vera Hartings
06-19462359

De zusjes van Bijzondere Zorg

 

Wist jij dat je ook bij ons kan werken aan je yoga skills? Dit is ernom goed voor je mindfullness. Check: Balance For You Yoga is voor iedereen
Voor de dagbesteding kan je terecht bij De Bijzondere Taartenfabriek of de lunchroom Bijzonder Leuk, check: 
Dagbesteding Sociale initiatieven in Zeist
Heb jij een leuke baan, maar moeite om dit altijd volledig op eigen kracht te behouden. Check: Jobstars Begeleiding voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt

intakes@bzmn.nl

Tevredenheidsonderzoek

 

De resultaten van het cliënt tevredenheidsonderzoek 2021. De onderzoeken waren onderverdeeld in twee subcategorieën te weten:
Gezinnen + Jeugd
Wooncliënten, ambulante begeleiding en begeleide bezoeken.

De score was gemiddeld 
4,3

 Privacy / AVG

 

Onze medewerkers gaan uiterst zorgvuldig om met persoonsgegevens en handelen altijd in het kader van de Wet AVG en Wet Datalekken. Download hier het complete privacyregelement. 

Snelle links

bzmn verwijzers zorgaanbod cliënten
Onze website maakt gebruik van cookies. Met cookies wordt de website persoonlijker en gebruiksvriendelijker. Lees meer over cookies
akkoord »