Onafhankelijk vertrouwenspersoon

Als je een klacht heb over de zorg die wij leveren dan horen wij dat natuurlijk graag persoonlijk. Het is ook mogelijk om contact op te nemen met een cliëntenvertrouwenspersoon. Hij/zij biedt bijstand en ondersteuning aan cliënten en/of verwanten bij onvrede en klachten.

Je bent als cliënt altijd vrij om zonder tussenkomst van Bijzondere Zorg Midden Nederland contact op te nemen met de cliëntenvertrouwenspersoon. Indien een klacht niet kan worden opgelost door een cliëntenvertrouwenspersoon, wordt de klacht overgedragen aan een klachtenbehandelaar. Een klachtenbehandelaar neemt de klacht in behandeling en hoort zowel klager alsmede aangeklaagde aan en biedt bijstand en advies aan de klager en de aangeklaagde. Ook de klachtenbehandelaar heeft een onpartijdige positie.

Het LSR is bereikbaar op 06 - 194 623 61 of via j.defluiter@hetlsr.nl.
Aanmelden client
Privacyreglement  |  Klachtenreglement  |  ISO certificering WNT Verantwoording
Onze website maakt gebruik van cookies. Met cookies wordt de website persoonlijker en gebruiksvriendelijker. Lees meer over cookies
akkoord »